مهم ترین قوانین سئو
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
مهم ترین قوانین سئو
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیآموزش های سئو و وبلاگ نویسیمهم ترین قوانین سئو

تعداد بازدید : 179
نویسنده پیام
sitedar آفلاین


ارسال‌ها : 15
عضويت : 16 /4 /1397
مهم ترین قوانین سئو
اگه سئو کار هستید و یا بحث های مربوط به سئو رو دنبال می کنید توصیه می کنم که حتما این پست رو بخونید. همان طور که خودتون می دونید سئو بخش های مختلفی داره. (شامل سئو بیرون سایت و سئوی داخل سایت). در مورد سئوی داخل سایت می تونم بگم که تمام بخش کد نویسی سایت باید بر پایه تگ DIV باشه. یادتون باشه از تگ TABLE برای صفحه بندی استفاده نکنید. تگ TABLE فقط باید برای داده های جدولی استفاده بشه. نکته بعدی در مورد آدرس دهیه. آدرس دهی صفحات باید برای موتورهای جستجو بهینه شده باشه. یعنی برای هر دسته بندی یک فلدر در نظر بگیرید. اگر از اسم فارسی برای صفحاتتون استفاده کنید، تاثیر بیشتری داره در ایندکس شدن صفحاتتون در موتوهای جستجو. نکته بعدی که میخام براتون بگم اینه که کد نویسی وب سایت باید طبق استاندارد w3c باشه و بعد از پان کارتون شما باید وب سایت خودتونو در W3c Validator بررسی کنید و اگر سایت خطا داره حتما اونها رو برطرف کنید. وقتی این کارو انجام دادید، این وب سایت پیغام تبریکی رو به شما نشون میده.

نکته: این وب سایت صفحات وب سایت رو به صورت جداگانه اعتبارسنجی کنه. بنابراین شما باید تک تک صفحات سایت رو جداگانه تست بگیرید. یادتون نره که برای تمام صفحات وب سایتتون عنوان در نظر بگیرید و از تگ های H1,H2,H3 استفاده کنید. امروزه خیلی از کاربران سایت، از موبایل به سراغ سایت شما میان. برای همین، اگه سایتتون نسخه موبایلی داشته باشه برای رتبه گرفتن از طرف گوگل کمکتون میکنه. راستی یه شرکت خیلی خوب میشناسم که کار طراحی و سئو رو روی اصول و درست حسابی انجام میده. اسمش دارکوبه .. به نظرم به سایتش سر بزنید خوبه. ...امیدوارم نکاتی که گفتم براتون مفید باشه... موفق باشید.

امضای کاربر : دارکوب، بهترین شرکت طراحی سایت
شنبه 16 تیر 1397 - 10:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
taher12 آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضويت : 14 /8 /1399
پاسخ : 1 RE مهم ترین قوانین سئو :
یادگیری دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید. آموزش جامع به کارگیری ابزارهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ به صورت پروژه محور در آکادمی پونک. آموزش مفاهیم مرتبط با دیجیتال مارکتینگ مانند مدیریت موتور های جستجو، سئو، تبلیغات گوگل و شبکه های اجتماعی

چهارشنبه 14 آبان 1399 - 10:44
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ